The smart Trick of دکتر That No One is Discussing

Wiki Article

ويستمد الجسر النقوش الموجودة به من جسر «بول سي أو سيه» حيث تم بناؤه من خلال طبقتين،

اگر هم به دنبال فست فود و غذاهای مدرن هستید، رتوران هرمس،‌ فست فود آرابو در محله ارامنه و کافه هوگو در خانه دهدشتی را از یاد نبرید.

شرکت «آریا معدن پرگاس» که در حوزه استخراج معادن زیرزمینی و روباز و استخراج فرآورده‌های معدنی مشغول به کار است، یکی از شرکت‌هایی است که از سوی خاندان صدیقی ثبت شده و در حال فعالیت است.

از امکانات تفریحی صفه می‌توان به شهربازی، تله‌کابین و البته رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها اشاره کرد.

این سردر در گذشته ۳ طبقه بوده که حالا طبقه سوم آن تخریب شده است. در این سردر نقاشی‌هایی ظریف و دیدنی از وقایع تاریخی ایران کشیده شده‌اند.

در میان لیست بلند رستوران‌های اصفهان،‌ نام‌هایی مانند رستوران نقش جهان، رستوران شهرزاد که همه اصفهانی‌ها آن را می‌شناسند و رستوران ترنج خودنمایی می‌کند.

مطمئنا بازدید از این تعداد جاذبه مستلزم برنامه‌ریزی در یک سفر چند روزه است تا بتوانید از مهم‌ترین جاهای تاریخی و فرهنگی و طبیعی اصفهان دیدن کنید.

اعتراف حوزه علمیه خمینی به زمین‌خواری صدیقی: خودش سند را امضا کرد

شيد إبان حكم الشاه عباس والذي يعد الفن المعماري والقرميد المستخدم في هذا المسجد آية في الروعة والجمال.

به گفته او این زمین چهار هزار و ۲۰۰ مترمربعی "قرار بود برای تاسیس یک مجموعه فرهنگی پیش‌حوزوی نوجوانان استفاده شود اما به ادعای او "فردی که قبلا مورداعتماد مجموعه بود"، با "خیانت در امانت و جعل امضا"، این زمین‌ها را به شرکت "پيروان انديشه‌های قائم منتقل کرده است".

در ادامه اشاره مختصری به راه‌های سفر به اصفهان خواهیم کرد.

شیخ لطف الله نیز یکی از read more عارفان ارزشمند دوران صفوی بود که به دعوت شاه عباس از لبنان به ایران نقل مکان کرده. شاه عباس نیز به افتخار او نام این مسجد را انتخاب کرد.

Within the northern conclude of your courtyard is usually a tiled gateway resulting in the Qayṣariyyeh, or royal bazaar. The spaces among these structures are crammed by two-Tale structures with arched recesses, all of uniform structure.

حسن مرادی، مدیر حوزه علمیه «امام خمینی» متعلق به کاظم صدیقی، در یک فایل صوتی که روز پنج‌شنبه منتشر شد، تصریح کرد که صدیقی شخصا سند انتقال زمین از حوزه علمیه به شرکت خصوص خانوادگی را امضا کرده است.

Report this wiki page